Τα γερμανικά τμήματα του Αγρινίου γιόρτασαν τη λήξη της σχολικής χρονιάς σε μια γιορτή διαφορετική από τις άλλες! Οι καθηγητές της Τοπικής Επιτροπής Αιτ/νίας με την υποστήριξη του Goethe – Zentrum Patras οργάνωσαν το Σάββατο 20/06 στην παλιά λαχαναγορά μια γιορτή με πολλά παιχνίδια, τραγούδια, μουσική, χορό και πολύ κέφι. Αξιοσημείωτο είναι ότι ετοιμάστηκε μια γιορτή που σίγουρα θα μείνει χαραγμένη στη μνήμη των παιδιών και ότι οι μαθητές και οι μαθήτριες έζησαν μια ξεχωριστή και αξέχαστη εμπειρία!





Στην καλοκαιρινή γιορτή παρευρέθηκε και συμμετείχε η καθηγήτρια Γερμανικών του Δημοτικού Δοκιμίου Δήμητρα Λώλη καθώς επίσης τίμησε με την παρουσία της η Διευθύντρια του Σχολείου κυρία Ευφροσύνη Ζάχαρη.

Σας ευχόμαστε Καλό Καλοκαίρι!!!